Shop More Submit  Join Login
About Deviant Member Beth Hecox ♥Female/United Kingdom Groups :iconawesome-smoshlings: Awesome-Smoshlings
 
Recent Activity
Deviant for 2 Years
Needs Premium Membership
Statistics 101 Deviations 464 Comments 3,816 Pageviews

Newest Deviations

Favourites

Activity


I was tagged by :iconthefoxofsmoshbiatch:

DA RULES:

1. You must post these rules.

2. Answer the questions the tagger set for you in their post, and create 10 new questions for the people you tag to answer.

3. You have to choose 10 people to tag and post their icons in your journal. (I CBA TO TAG ANY ONE TAG YOURSELVES BITCHES XD)

4. Go to their pages and tell them you have tagged him/her.

5. No tag backs.

6. No 'nonsense' in the tagging section about "You are tagged if you're reading this." You legitimately have to tag 10 people! (STFU) 

7. Tell the person who tagged you if you did it.

Questions I has to answer :D

1) okay. pie, cake or potato chips?
100% Cake fuck everything else XD 
 
2) cool. the band Imagine Dragons, OneRepublic, or Plain White T's?
 Imagine Dragons ^_^
 
3) Smosh, PewDiePie, Tobuscus, Shane Dawson, or Dan and Phil?
 SMOSHMOSHMOSHMOSHMODHUOGILJLOIKL;
 
4) Do you want a waffle TOO BAD U CANT HAVE ONE. Your reaction?
 STUFF YOU IMMA MAKE MY OWN BRAP BRAP U CANT TOUCH ME UMM YEAH LIKE THE CEILING CANT HOLD USSSSSSSSSSS (idek what that answer was XD)
 
5) Pokémon: Psyduck, Caterpie, or Ditto? I like Psyduck :D (Big Grin)
 I have to agree. Psyduck XD.
 
6) okay so how much do u wanna kill me right now.
 Not at all! *Hug* x3
 
7) Your power goes off for 5 days and you have no internet or music(your batteries for your mobile device died) What do you do? I would lie on my floor forever.
rock in a corner and turn into a crazy psychopath XD 
 
8) ORANJE JUICE OR MILK
MILK oops  
 
9) CREAMY OR CRUNCHY PEANUT BUTTER(CREAMY BITCHES)?
Creamy ;) WHY DID I MAKE THAT SEXUAL OH GOD 
 
10) K. Now can you give me your best Pokémon pickup line? kthx bye lol later haters
GURRLLLLL, ARE YOU A POKEMON CAUSE I WANNA PIKACHU oh god XD

my questions: 

   1) Paramore of Fall Out Boy?

2) do your best london chav impression XD

3) If I told you could move anywhere tomorrow where would you go?

4) DICKS!

5) yeah, can i touch you

6) uhm, Favourite youtuber?

7) Dan Howell or Phil Lester (oooooohhh i went thar)

8) Instagram Or Vine?

9) Pewdie Or Toby XD?

10) Can i has a hug? XD
  • Mood: Amused
  • Listening to: Paramore :D
  • Watching: smosh
  • Drinking: Milk HAHAHHHAHAHAAH

deviantID

IansSmoshling's Profile Picture
IansSmoshling
Beth Hecox ♥
United Kingdom
Hello You Lovely People Who Decided To Click On My Page! My Names Beth, I'm 15 Years Old And I'm Obsessed With Smosh. I LOVE IAN HECOX SO MUCH ♥♥♥♥♥♥. He's So Cute :3. I am also a massive Doctor Who Fan (don't judge me ^_^).
Interests

AdCast - Ads from the Community

×

Comments


Add a Comment:
 
:iconjoe-roberts:
Joe-Roberts Featured By Owner Oct 12, 2014  Professional Digital Artist
 Thanks for faving :)
Doctor Who by Joe-Roberts 
Reply
:iconfamilyof6:
familyof6 Featured By Owner Jul 6, 2014   Digital Artist
Omg I love Ian hecox too.
He is soo CUTE.
Reply
:iconcxdlover:
cxdlover Featured By Owner Jun 26, 2014  Hobbyist General Artist
Hello!! I've been looking for Smosh fans I can be friends with, and I found one: you! XD =D Anyways, I'm Parry, and I love Smosh sooo much!! I hope we can be friends!
Reply
:iconianssenpai:
IansSenpai Featured By Owner Jun 19, 2014  Hobbyist General Artist
alpha cure mom
Reply
:iconianssenpai:
IansSenpai Featured By Owner Jun 5, 2014  Hobbyist General Artist
psst. i realized there wasn't an anthony fan group so i made one :o

:iconanthony-padilla-fans: will u be my bff and help me develop it
Reply
:iconianssenpai:
IansSenpai Featured By Owner Jun 5, 2014  Hobbyist General Artist
こんにちは. c:

-Hello there. c:

私は知っている方法日本の笑う!

-I know how to Japanese lol!
Reply
:iconlive-in-your-shadow:
Live-In-Your-Shadow Featured By Owner Jun 3, 2014  Hobbyist General Artist
hmm hello
Reply
:iconianssmoshling:
IansSmoshling Featured By Owner Jun 4, 2014
Hello 
Reply
:iconlive-in-your-shadow:
Live-In-Your-Shadow Featured By Owner Jun 4, 2014  Hobbyist General Artist
idk if you remember or not but like back last summer we were friends but I don't remember if it was on this account of TheFoxOfSmoshBIATCH so ya
Reply
:iconianssmoshling:
IansSmoshling Featured By Owner Jun 4, 2014
omg hello! I remember xD I wondered where you went! ^_^
Reply
(1 Reply)
Add a Comment: